このページの古いバージョンを表示しています。現在のバージョンを表示します。

現在のバージョンとの相違点 ページ履歴を表示

« 前のバージョン バージョン 8 次のバージョン »

Om patienten inte har fått någon SMS-påminnelse kan det bero på flera saker. Du kan själv kontrollera om och när SMS-påminnelsen har skickats till patienten.

Alternativ 1:

  • Högerklicka på bokningen.
  • Välj Historik.

Alernativ 2:

  • Markera patienten.
  • Välj ikonen  Fler patientrelaterade val.
  • Välj ikonen Historik patientkommunikation.


Om SMS:et saknas i listan har inget SMS skickats. Det kan bero på något av följande

  • Patienten har inte samtyckt till kommunikation via SMS/e-post.
  • SMS-påminnelse var inte valt på bokningen.
  • SMS har misslyckats att skickas till eller från någon av mobiloperatörna.

Om SMS:et finns i listan. Det kan bero på något av följande

    • Patienten har ett felaktigt mobilnummer inlagt.
    • Patienten har bytt mobilnummer.
    • Patienten har haft sin mobiltelefon avstängd.


  • ラベルがありません