Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

SGX är en prenumerationstjänst och kostar 500 kr/månad (exkl. moms) och användare.
Det är ingen startkostnad för programmet.
Införande, lagring av data, säkerhetskopiering och support via e-post, telefon och fjärrstyrning ingår i månadsavgiften.
Receptionister betalar ingen licenskostnad.

I SGX har vi stöd för bl.a.

  • Tidbokning
  • Webbtidbokning
  • Videosamtal och chatt med patient
  • Besöksregistrering, region/landsting, privat, företag och försäkringsbolag
  • Journalföring
  • E-frikort och frikort
  • Fakturering och försäljning
  • Generering av filer till regionen
  • E-post och SMS
  • Statusar som t.ex. akupunktur, KOOS och VAS
  • Blanketter och brev
  • Scanna och länka dokument
  • Remisser
  • E-recept
  • Koppling till träningsprogram ExorLive, Mobilus och PhysioTools samt ett eget enklare träningsprogram

SGX stödjer flera olika arbetssätt och du väljer själv vilka funktioner du vill nyttja.
SGX är ett Windowsbaserat program och kan köras i Windows eller i Windows på Mac med exempelvis Parallells.


Läs om våra priser.
Vi har ingen uppsägningstid eller bindningstid. 
Uppsägning kan dock inte ske retroaktivt utan gäller från och med nästkommande månad. Vi betalar inte tillbaka förskottsbetald licensavgift

Berätta om SGX och skillander mellan SGX och gamla systemet.

Inloggningsskillnader

Sparas i molnet

Receptionist är gratis

Systemkrav

Priser. 12 månaders bindningstid gäller i och med kostnadsfri övergång från ???. Därefter kan du välja faktureringsperiod 1-6 månader.


Systemkrav
Om du vill avsluta eller pausa din SGX-prenumeration


Demo och demotillfällenVänta inte för länge, kapacitet


Steg 1: Meddela intresse

Meddela ??? att du vill ta del av erbjudandet om att kostnadsfritt gå över till SGX.

...

Innan du kan börja använda SGX behöver du godkänna och skriva under Antwork's avtal gällande SGX.

  1. Du godkänner avtalen genom att godkänner avtalen i ett vändande mejl till oss, support@antwork.se.
  2. Mejlet Avtalen skickas till dig enligt överenskommelsevia e-post.

Steg 3: Välj datum för utbildning

  1. Anmäl dig till ett eller flera utbildningstillfällen. Det är obligatoriskt att gå utbildningen vid minst ett tillfälle innan startdu kan flyttas över till SGX.
  2. Tillgängliga datum under hösten kommer att för årets utbildningar annonseras ut under oktober.

...

  1. Boka ett datum i samråd med ???? då du ska gå över till SGX.
  2. Välj en dag då du är ledig dagen efter eller har lite luft i kalendern så att du har tid att verifiera och kika runt i SGX innan du börjar jobbaatt uppgifterna har överförts korrekt.
  3. Tillgängliga datum kommer att för flytt annonseras ut under november.

...

  1. Installera SGX
  2. Välj och verifiera inloggning. Inloggning är möjlig med e-tjänstekort, yubikey i kombination med lösenord eller Mobilt BankID. Läs mer om inloggning, https://support.antwork.se/x/SACp.
  3. Starta SGX och verifiera att du kommer till SGX inloggning.
    1. Om du ska använda e-tjänstekort. Välj fliken E-legitimation och kontrollerar att du kan se ditt certifikat i listan.
    2. Om du ska använda yubikey. Beställ din yubikey av oss minst två vecka innan start. Vi skickar den med post.
    3. Om du ska använda Mobilt BankID behöver du inte göra något mer.

...