Du måste kontakta Antwork support för att lägga till användare i systemet.

Titta nedan vilka uppgifter vi behöver för att hjälpa Dig.


Om Du är systemadministratör kan Du ändra vissa uppgifter enligt nedan.

Under Arkiv, Systemadministration, Administrera Användare, dubbelklicka på användaren.

Uppgifter som vi behöver:

Användarnamn för inloggning.

Personnummer för inloggning med BankID

Lösenord för att använda tillsammans med Yubikey. Det kan Du/användaren ändra i efterhand under Arkiv, Byta lösenord.

Mobilnummer Användarens mobilnummer.

E-post Användarens E-postadress

Titel 

Används ex. vid signering av journaler.

Personalkategori 

Välj vilken personalkategori användaren tillhör.

Lång titel Ex. Leg. fysioterapeut, OMT  steg 3 examen.

Används ex. vid underskrift av brev, remissvar och andra dokument.

Förnamn Användarens förnamn.

Efternamn Användarens efternamn.

HSA-ID Användarens HSA-ID (om tillämpligt)

Behörigheter  

Välj viken/vilka behörigheter användaren skall ha, normalt "Internpost".






  • No labels