Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.


Använd i förstahand första hand den inbyggda funktionen Hjälp | Skapa supportärende.

Så här skapar Du ett supportärende:

Image Removed

Du kan fråga om något, anmärka på något Du tycker inte fungerar optimalt, föreslå en förbättring eller, vilket gud förbjude, Du får ett error.

Eller skapa ett supportärende direkt när du får ett meddelande om fel, med information eller med en varning.

Image Added


Ange rubrik och meddelande.Blir det ett error kan Du välja att skapa ett supportärende direkt. Det är bra om Du gör det för då får vi en del teknisk information med meddelandet som underlättar felsökningen.

O.B.S! Skriv inget som kan identifiera en person. Gäller supporten en specifik person, anger du patient ID istället för namn eller personnummer. Patient ID står längst till vänster i Patientregistret.

Om vi har ett fel som vi har svårt att förstå kommer vi att be er att bifoga information om händelser under de senaste 30 minuterna för att underlätta felsökning.

Om du har skapat supportärendet från ett meddelande får du automatiskt med dig meddelandet i supportärendet. Denna text går inte att redigera.

Image Added


Om du kör en gammal version av SGX när du skapar ett supportärende får du ett meddelande om detta och du bör då starta om SGX för att installera den senaste versionen. Vanligtvis löser en omstart problemet men om felet kvarstår efter omstart skapar du ett supportärende. 

Image Added


...


Om du har akuta problem ring supporten på telefon 08 - 32 10 50

...

Det går även bra att skicka e-post till support@antwork.se om det inte är brådis.


Åke Isacsson: support@antwork.se | 070 - 758 75 96

...