You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 19 Next »


Använd i första hand den inbyggda funktionen Hjälp | Skapa supportärende.

Eller skapa ett supportärende direkt när du får ett meddelande om fel, med information eller med en varning.


Ange rubrik och meddelande.

O.B.S! Skriv inget som kan identifiera en person. Gäller supporten en specifik person, anger du patient ID istället för namn eller personnummer. Patient ID står längst till vänster i Patientregistret.

Om vi har ett fel som vi har svårt att förstå kommer vi att be er att bifoga information om händelser under de senaste 30 minuterna för att underlätta felsökning.

Om du har skapat supportärendet från ett meddelande får du automatiskt med dig meddelandet i supportärendet. Denna text går inte att redigera.


Om du kör en gammal version av SGX när du skapar ett supportärende får du ett meddelande om detta och du bör då starta om SGX för att installera den senaste versionen. Vanligtvis löser en omstart problemet men om felet kvarstår efter omstart skapar du ett supportärende. 




Supporten är öppen 08:00 - 20:00 alla dagar | 08 - 32 10 50


Åke Isacsson: support@antwork.se | 070 - 758 75 96

Ulrika Johansson: ulrika@antwork.se | 070 - 721 26 40

Patrik Thölin: patrik@antwork.se | 070 - 364 72 30


  • No labels